COMMERCIËLE EN ADMINISTRATIEVE MEDEWERKER

Blog page

 

 

Ben jij altijd de regelaar als er iets georganiseerd moet worden? Neem je graag initiatief om nieuwe dingen te leren? Voel jij je thuis in een omgeving waar geen dag hetzelfde is? Ben je trots als alles op rolletjes loopt omdat jij nou eenmaal alles onder controle hebt? En wil je graag werken in een klein hecht team waar we jou nodig hebben als spin in het web? Dan moeten we snel een keer kennis maken! Wij zoeken namelijk een:

 

COMMERCIËLE EN ADMINISTRATIEVE MEDEWERKER

(32 – 40 uur)


Wie zijn wij?

Spadon is een agentschap voor keramische tegels en vertegenwoordigt al meer dan veertig jaar Italiaanse leveranciers van hoogwaardige tegels. Servicegericht, trendbewust, innovatie, onderscheidend vermogen en kwaliteit zijn onze kernwaarden. Spadon richt zich op zowel dealers als architecten. De producten worden in veel grote en kleine projecten toegepast. Onlangs is Spadon verhuisd naar Hoofddorp en einde van het jaar wordt een nieuwe showroom geopend. Wij werken met een klein team in een groeiende organisatie op een gloednieuwe en inspirerende locatie in Hoofddorp.

 

Hoe zien je dagen bij ons er uit?

  • – Je bestelt bij onze leveranciers in Italië de showroommaterialen voor dealers en architecten in geheel Nederland en coördineert deze tot de eindlevering.
  • – Je verzorgt de verzending van sample materiaal uit ons magazijn.
  • – Je organiseert indien nodig transport vanuit Italië.
  • – Je houdt het klantenbestand en artikelenbeheer up-to-date.
  • – Je doet het crediteurenbeheer en facturatie.
  • – Je bent de schakel tussen de dealers, architecten, buitendienst en leveranciers.
  • – Je geeft indien nodig ondersteuning bij de orderverwerking.
  • – En in de toekomst ontvang je dealers en architecten in de showroom.


Wie ben jij?

  • – We vinden je opleiding niet zo belangrijk. We hechten meer waarde aan je attitude, ervaring en wat je tot nu toe geleerd hebt en relevant is voor deze functie.
  • – Je bent een echte spin in het web. Je vindt het fijn om samen te werken in een team en je hebt, net als wij, service hoog in het vaandel staan!
  • – Je houdt van dynamiek tijdens je werk en ervaart geen stress als de druk wordt opgevoerd; sterker nog; je houdt overzicht en helpt het team om samen de klus op tijd te klaren.
  • – Je verrast ons regelmatig omdat je snel schakelt en oplossingen bedenkt voor eventuele problemen. Daarbij neem je initiatief en anticipeer je op onverwachte gebeurtenissen.
  • – Je beschikt over goede contactuele vaardigheden en je hebt een uitstekende beheersing van mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.
  • – Je hebt ervaring met een CRM-systeem en Word en Excel.

 

Solliciteren

Wordt je enthousiast van deze functie en zou je bij ons willen komen werken; schrijf ons dan je motivatie en stuur je gegevens mee. Voor informatie over deze functie kun je contact opnemen met Maurizio Spadon 06 – 5362 6300 of maurizio@spadon.nl.

 

Soort dienstverband

Parttime- Fulltime/ 32-40 uur


Bekijk onze social media kanalen voor een impressie: Instagram, Pinterest, Facebook, Linkedin.